ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

a https://www.online.thena.hu/ weboldal használatához

2024. május 29. napjától kezdődően

A Szolgáltató általános adatai:

Szolgáltató neve:

Vajda Klaudia egyéni vállalkozó

Szolgáltató székhelye:

2600 Vác, Zöldfa u. 18.

Szolgáltató nyilvántartási száma:

55830137

Szolgáltató adószáma:

57225120-1-33

Szolgáltató képviselője:

Vajda Klaudia

Szolgáltató képviselőjének elérhetősége:

hello@thena.hu

Szolgáltató weboldala:

Bejelentkezés

  1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek Vajda Klaudia egyéni vállalkozó által működtetett, a https://www.online.thena.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő személyek jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A Weboldal látogatása, továbbá a Weboldalon történő vásárlás a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak elfogadását is jelenti egyben.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya Vajda Klaudia egyéni vállalkozó Weboldalán és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Általános Szerződési Feltételek nem terjednek ki a Weboldalon esetlegesen elérhető hirdetésekre, a hirdetők és a látogatók, a hirdetők és a hirdetők, továbbá a látogatók és látogatók, valamint a hirdetők és vásárlók, a látogatók és vásárlók, valamint a vásárlók és vásárlók egymás közötti jogviszonyaira.

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Weboldalon folyamatosan elérhetők.

Jelen Általános Szerződési Feltételek mellett a Weboldalon folyamatosan elérhető a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatója, továbbá a Szolgáltató és a Szolgáltató tárhelyszolgáltatójának elérhetőségeit tartalmazó Impresszum is, amely dokumentumok azonban nem képezik részét jelen Általános Szerződési Feltételeknek, azoktól teljes mértékben függetlenek.

  1. Fogalommeghatározások

Adatkezelési tájékoztató: a Weboldal használatához szükséges, a Hirdetők, a Látogatók és a Vásárlók adatainak kezelésével kapcsolatos tájékoztató dokumentum, amely nem része a jelen Általános Szerződési Feltételeknek, de amelyet a jelen fogalomban említett felek kötelesek megismerni és elfogadni;

ÁSZF: a Weboldal Általános Szerződési Feltételei;

E-book: Szolgáltató Weboldalán elérhető elektronikus könyv, amelynek a Weboldalon közzétettek szerint két típusa van: ingyenes (Ingyenes E-book) és ellenértékkel rendelkező (Ellenértékes E-book)

Egyedi Szerződés: Szolgáltató (az adott Egyedi Szerződésben Eladó) és Vásárló között a Weboldalon elérhető termék adásvétele érdekében létrejött egyedi szerződés;

Elérhetőség: olyan, a Weboldalon található elektronikus felület (ideértve az e-mail címet is), ahol a Weboldal látogatói és vásárlói kapcsoltba léphetnek Szolgáltatóval;

Felek: Szolgáltató, látogató és vásárló együttesen;

Ingyenes Tartalom: Szolgáltató Weboldalán elérhető és ellenérték nélkül letölthető és/vagy megtekinthető Ingyenes E-book és Blog;

Kezelés: Szolgáltató által Vásárlónak ellenérték fejében nyújtott, Szolgáltató tevékenységi körével kapcsolatos kezelés;

Kurzus: Szolgáltató által Vásárlónak ellenérték fejében nyújtott, Szolgáltató tevékenységi körével kapcsolatos kurzus

Konzultáció: Szolgáltató által Vásárlónak ellenérték fejében nyújtott, Szolgáltató tevékenységi körével kapcsolatos konzultáció

Látogató: a Weboldalt meglátogató, a magyar nyelvet értő és a Weboldal látogatási feltételeit elfogadó természetes személy;

Online fiók: a Weboldalon elérhető termék megvásárlását követően a Vásárló számára elérhető, Szolgáltató Weboldalán keresztül biztosított online felület, ahol Vásárló hozzáfér a Szolgáltatótól megvásárolt termék(ek)hez és amely a https://online.thena.hu aloldalon elérhető ;

Online fizetési mód: a termék megvásárlása érdekében Szolgáltató által a Weboldalon elérhetővé tett fizetési szolgáltatón keresztül biztosított fizetési mód;

Termék: a Weboldalon Szolgáltató által eladásra kínált Ellenértékes E-book, illetve a Szolgáltató által Vásárlónak nyújtott Kurzus, illetve Kezelés, Konzultáció;

Vásárló: a Weboldalon elérhető terméket vagy szolgáltatást a Weboldalon meghatározott feltételek szerint megvásárló, a magyar nyelvet értő, teljesen cselekvőképes természetes személy;

  1. Alapvető rendelkezések

Jelen ÁSZF esetében – különösen, de nem kizárólagosan – az alábbi jogszabályok az irányadók:

  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.)
  • évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grtv.)
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Ekertv.)
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról (Szjt.)
  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (Fgytv.)
  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (Fgykr.)
  • 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról (Jkr.)
  • Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (GDPR)

A jelen ÁSZF 2024. május 29. napjától visszavonásig hatályos. Az ÁSZF módosításait a Szolgáltató a Weboldalán közzéteszi, illetve a regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról az általuk az Ellenértékes E-book vásárlása során megadott e-mail címükön e-mailben is értesíti. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításoknak nincs visszaható hatálya. Szolgáltató a módosításokat minden esetben félkövér, dőlt betűvel jelöli.

A Weboldalt Szolgáltató üzemelteti és biztosítja annak folyamatos működését, emellett a Weboldal használatát jogszerűen és tisztességesen, átlátható módon biztosítja Látogatók és Vásárlók számára, továbbá tiszteletben tartja alapvető jogaikat és szabadságaikat.

  1. A Termék megrendelése és a vásárlás menete
4.1. A Termék megrendelése

A Weboldalon Látogatónak lehetősége van arra, hogy Szolgáltató által nyújtott Kurzuson vegyen részt és/vagy Terméket rendeljen meg. A megrendelés alapján és a Termék(ek) vételárának teljesítését követően Látogató Vásárlónak minősül és a Vásárlókra vonatkozó részletszabályok vonatkoznak rá.

A megrendelés elektronikus úton történik: Látogató a Weboldalon keresztül megrendelhető Termékeket a Weboldal tetején található menüsorban éri el és külön kattinthat az „E-book” feliratra, illetve a „Hogyan tudok segíteni?” feliratra, ahol legördülő listából választhatja ki Vásárló az őt leginkább érdeklő Terméket. A Termékre kattintva elérhető a kiválasztott csomag tartalmára, jellemzőire vonatkozó vásárlói tájékoztató.

E-book esetén a kiválasztott csomag az „Ezt kérem” gombra kattintva helyezhető a kosárba. A kosár felületen a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva további termék helyezhető a kosárba. A vásárlást követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva teljesíthető a megrendelt termék(ek) vételára, fizetés előtt azonban be kell jelölni az „Elolvastam, és elfogadom az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat” nyilatkozat előtt lévő négyzetet, továbbá az „Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat” nyilatkozat előtt lévő négyzetet. Ezen elfogadások nélkül a vásárlás nem lehetséges.

A „Hogyan tudok segíteni?” menüpontra kattintva egy legördülő választéklistából lehet választani, ahol ingyenes és ellenértékes anyagokból és kurzusokból választhat Látogató.

Ingyenesnek minősül minden olyan anyag vagy kurzus, amely esetében Szolgáltató a Weboldalon nem tüntet fel ellenértéket: az Ingyenes anyagoknál a „Szeretnék többet tudni!” gombra kattintva Szolgáltató al-weboldala nyílik meg, ahol Látogatónak lehetősége nyílik letölteni az Ingyenes Tartalmat. Az Ingyenes Tartalom letöltéséhez szükséges Látogató keresztnevét és e-mail címét megadni, továbbá az Adatkezelési Tájékoztatót elfogadni és lehetősége van feliratkozni a Szolgáltató által küldött tartalmakra, mint hírlevélre, amelyről Látogató bármikor leiratkozhat. Az Ingyenes Tartalom a Látogató által megadott e-mail címre kerül megküldésre, azonban amennyiben a megküldésre nem került sor, Látogató jogosult ezt jelezni Szolgáltató részére a Szolgáltató által megadott e-mailes elérhetőségre.

Látogatónak lehetősége van különböző E-bookokat megvásárolni, amelyek esetében a kiválasztott csomag az „Ezt kérem” gombra kattintva helyezhető a kosárba. A kosár felületen a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva további termék helyezhető a kosárba. A vásárlást követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva teljesíthető a megrendelt termék(ek) vételára, fizetés előtt azonban be kell jelölni az „Elolvastam, és elfogadom az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat” nyilatkozat előtt lévő négyzetet, továbbá az „Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat” nyilatkozat előtt lévő négyzetet. Ezen elfogadások nélkül a vásárlás nem lehetséges.

Látogatónak emellett lehetősége van a „Helló én! kisprogram” menüpontra kattintva a Szolgáltató által elektronikus úton tartott, elektronikus útmutatók alapján működő programba jelentkezni a „Szeretnék többet tudni!” menüpontra kattintva, amelynek révén Szolgáltató Weboldalának aloldala nyílik meg. Az aloldal részletesen tartalmazza a kurzus leírását és lehetőséget biztosít az abba való jelentkezésre, amelynek során két eltérő programban vehet részt Vásárló, amelyek eltérő értéket képviselnek. A programokra minden esetben a „Jelenkezem a Helló én! kisprogramba” vagy a „Jelentkezem a Helló én! PRO kisprogramba” gombra kattintással lehet jelentkezni, amely Szolgáltató újabb aloldalára visz, ahol a fizetés lebonyolítására van lehetőség. Vásárló egyszerre kizárólag egy „Helló én! kisprogramot” vásárolhat meg és amennyiben már korábban vásárolt bármilyen Terméket Szolgáltató weboldalán, lehetősége van a korábban megadott adataival (e-mail cím és jelszó) bejelentkezni a „Jelentkezz be!” gombra kattintással. Amennyiben Vásárló először vásárol Szolgáltató Weboldalán vagy annak valamely aloldalán, kötelezően meg kell adnia vezetéknevét, keresztnevét, lakcímét (ország, irányítószám, város, utca, házszám), telefonszámát és e-mail címét, emellett nem természetes személyek esetén megadható a cégnév és az adószám. Vásárlónak ekkor lehetősége van Szolgáltató hírlevelére feliratkozni, amely nem kötelező és amelyről Vásárló bármikor leiratkozhat. Szolgáltató kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Stripe fizetési szolgáltatón keresztül. Amennyiben Vásárló az összes kötelező adatot megadta és a bankkártyás fizetéshez szükséges adatokat, a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Látogatónak emellett lehetősége van az „Évszakok benned” menüpontra kattintva a Szolgáltató által elektronikus úton tartott, elektronikus útmutatók alapján működő programba jelentkezni a „Szeretnék többet tudni!” menüpontra kattintva, amelynek révén Szolgáltató Weboldalának aloldala nyílik meg. Az aloldal részletesen tartalmazza a kurzus leírását és lehetőséget biztosít az abba való jelentkezésre. A programra minden esetben a „Kérem a tanfolyamot!” gombra kattintással lehet jelentkezni, amely Szolgáltató újabb aloldalára visz, ahol a fizetés lebonyolítására van lehetőség. Vásárló egyszerre kizárólag egy „Évszakok benned” tanfolyamot vásárolhat meg és amennyiben már korábban vásárolt bármilyen Terméket Szolgáltató weboldalán, lehetősége van a korábban megadott adataival (e-mail cím és jelszó) bejelentkezni a „Jelentkezz be!” gombra kattintással. Amennyiben Vásárló először vásárol Szolgáltató Weboldalán vagy annak valamely aloldalán, kötelezően meg kell adnia vezetéknevét, keresztnevét, lakcímét (ország, irányítószám, város, utca, házszám), telefonszámát és e-mail címét, emellett nem természetes személyek esetén megadható a cégnév és az adószám. Vásárlónak ekkor lehetősége van Szolgáltató hírlevelére feliratkozni, amely nem kötelező és amelyről Vásárló bármikor leiratkozhat. Szolgáltató kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Stripe fizetési szolgáltatón keresztül. Amennyiben Vásárló az összes kötelező adatot megadta és a bankkártyás fizetéshez szükséges adatokat, a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Látogatónak emellett lehetősége van az „Asztrológiai személyiségelemzés” menüpontra kattintva a Szolgáltató által elektronikus úton tartott, elektronikus útmutatók alapján működő elemzésre jelentkezni a „Kérem a személyiségelemzésem” menüpontra kattintva, amelynek révén Szolgáltató Weboldalának aloldala nyílik meg. Az aloldal részletesen tartalmazza az elemzés leírását és lehetőséget biztosít az arra való jelentkezésre. Az elemzésre minden esetben a “Kérem az egyéni személyiségelemzésem!” gombra kattintással lehet jelentkezni, amely Szolgáltató újabb aloldalára visz, ahol a fizetés lebonyolítására van lehetőség. Vásárló egyszerre kizárólag egy „Asztrológiai személyiségelemzés” terméket vásárolhat meg és amennyiben már korábban vásárolt bármilyen Terméket Szolgáltató weboldalán, lehetősége van a korábban megadott adataival (e-mail cím és jelszó) bejelentkezni a „Jelentkezz be!” gombra kattintással. Amennyiben Vásárló először vásárol Szolgáltató Weboldalán vagy annak valamely aloldalán, kötelezően meg kell adnia vezetéknevét, keresztnevét, lakcímét (ország, irányítószám, város, utca, házszám), telefonszámát és e-mail címét, emellett nem természetes személyek esetén megadható a cégnév és az adószám. Vásárlónak ekkor lehetősége van Szolgáltató hírlevelére feliratkozni, amely nem kötelező és amelyről Vásárló bármikor leiratkozhat. Szolgáltató kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Stripe fizetési szolgáltatón keresztül. Amennyiben Vásárló az összes kötelező adatot megadta és a bankkártyás fizetéshez szükséges adatokat, a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Szolgáltató emellett biztosítja a Konzultáció lehetőségét Látogató, illetve Vásárló részére azzal, hogy a Konzultáció első 30 perce ingyenes, ezt követően pedig a Weboldalon meghatározott összeg került Vásárló részére kiszámlázásra. A Konzultációra jelentkezés érdekében a keresztnév, az e-mail cím és a telefonszám megadása, továbbá az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása szükséges, amelyek megadását, illetve elfogadását követően Látogató, illetve Vásárló tájékoztatást kap arról, hogy Szolgáltató a Látogató, illetve Vásárló által megadott e-mail címen hogyan és mikor veszi fel vele a kapcsolatot. A Konzultáció 10 alkalomból áll. A számlázás ebben az esetben úgy történik, hogy Szolgáltató két részletben állítja ki a számlát azzal, hogy a Konzultáció első alkalmát követő 24 órán belül meg kell érkeznie a Konzultáció díja első részletének a Szolgáltató által kiállított számlán szereplő bankszámlára. A második részletet Vásárló a Konzultáció 5. alkalmát követő 3 napon belül köteles a Szolgáltató által kiállított és Vásárló részére megküldött számla alapján Szolgáltató részére átutalással megfizetni.

4.2. Általános rendelkezések a vásárlással kapcsolatban

Vásárló a saját döntése alapján vásárolhatja meg a Weboldalon elérhető Ellenértékes E-bookot, illetve jelentkezhet különböző Kurzusokra, illetve Kezelésekre, amelynek során Felek külön írásbeli Egyedi Szerződést nem kötnek, az Egyedi Szerződés az Ellenértékes E-book Szolgáltató Weboldalán elérhető fizetési szolgáltatón keresztül végrehajtott elektronikus fizetés keretében lefolytatott vásárlás alapján jön létre. Vásárló az Ellenértékes E-bookot saját Online Fiókjában érheti el azzal, hogy Szolgáltató az Online Fiókba történő belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót Szolgáltató a vásárlást megerősítő e-mailben küldi meg Vásárló részére.  

Amennyiben Vásárló elfelejtette jelszavát, akkor az „Elfelejtetted a jelszót?” gombra kattintva felhasználónevét vagy e-mail címét megadva kérheti Szolgáltatótól a megfelelő felület kitöltésével a jelszó megváltoztatásához szükséges leírást.

Amennyiben Vásárló nem találja a Szolgáltató által részére az Ellenértékes E-bookkal kapcsolatos belépési adatokat tartalmazó e-mailt, a Szolgáltató által megadott e-mail címen kapcsolatba Léphet Szolgáltatóval és kérheti az e-mail ismételt megküldését.

Vásárló az Ellenértékes E-book megvásárlása során köteles a saját, valós személyes adatait megadni. A vásárlás során megadott téves/valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy személyes adataival veszi igénybe a nyújtott szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott személyes adatokra visszavezethető késedelemért vagy a Vásárlót ért bármilyen kárért, következményért, elmaradt haszonért felelősségét kizárja.

Továbbá szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a felhasználói nevét és vagy jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

4.3. A vásárlások feldolgozása

A vásárlások feldolgozása automatikusan történik. A vásárlás feldolgozása után, a sikeres fizetést követően egy köszönő oldalon már el is érhetőek a letöltési linkek. Ezekre kattintva a Termékek azonnal elérhetőek, a linkeket a emellett Szolgáltató a vásárlás során megadott e-mail címre is elküldi. Bármilyen letöltési problémát a Látogató, illetve Vásárló az hello@thena.hu e-mail címre tudja jelezni és a beérkezett e-maileket Szolgáltató munkanapokon 09:00-15:00 óra között tudja fogadni és megválaszolni. Az ezen időszakon kívül beérkezett e-maileket Szolgáltató a következő munkanapon fogadja és válaszolja meg.

A Felek között a Termékek megvásárlására vonatkozó Egyedi Szerződés a díj jóváírását tartalmazó, illetve a teljesítésről szóló, és a számlát is tartalmazó visszaigazoló e-mail kiküldésének napján jön létre.

A sikeres fizetést követően a díjjóváírást visszaigazoló e-mail egyben a teljesítés megkezdéséről szóló visszaigazoló e-mailként érkezik meg Vásárlóhoz, amelyben az elektronikus számla is megtalálható. E-book vagy Kurzus vásárlása esetén ugyanebben az e-mailben Vásárló megkapja a tudásanyaghoz a hozzáférési adatokat, amelyeket felhasználva korlátlan ideig hozzáfér a megvásárolt E-bookhoz vagy Kurzus Weboldalon elérhető anyagához.

4.4. A vásárlás teljesítésének megtagadása vagy visszautasítása

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy vásárlásokat visszautasítson, amennyiben azokra olyan körülmények miatt került sor.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás nyújtását – annak megkezdése előtt legfeljebb 1 nappal – megtagadja. Ilyen esetben az esetlegesen időközben már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a szolgáltatás nyújtás megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti (a Weboldalon elérhető fizetési rendszeren keresztül a Vásárló által vásárláskor használt bankkártyájára visszatérítést kezdeményez) a Vásárló részére. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldalon elérhető fizetési szolgáltató visszatérítési folyamatáért, annak időtartamáért és esetlegesen felmerülő többletköltségeiért.

Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről Vásárlót legkésőbb 3 munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget legkésőbb az értesítést Vásárló részére történő megküldését követő 3 napon belül visszatéríteni. 

4.5. Elállás

E-book megvásárlására esetén elállásra Vásárló nem jogosult, amint az E-book Vásárló e-mail címére megérkezett vagy felhasználói fiókjában elérhetővé vált.

Kurzus esetén elállra akkor van lehetőség, amennyiben Vásárló még nem kezdte meg a Kurzus teljesítését, tehát amint belépett a felhasználói fiókjába és megnyitotta az első témát, elállásra nincs lehetősége. Szolgáltató emellett biztosítja a Hello én! kisprogram, a Hello én! PRO kisprogram esetén az elállás jogát a vásárlástól számított 3 napon belül azzal, hogy ebben az esetben Szolgáltató hiánytalanul visszafizeti Vásárló részére a Hello én! kisprogram, illetve a Hello én! PRO kisprogram árát, emellett Vásárló Online fiókjából eltávolítja az adott programot, amelyhez ezt követően Vásárló már nem fér hozzá. Szolgáltató biztosítja továbbá az Évszakok benned tanfolyam esetében az elállást a vásárlástól számított 7 napon belül azzal, hogy ebben az esetben Szolgáltató hiánytalanul visszafizeti Vásárló részére az Évszakok benned tanfolyam árát, emellett Vásárló Online fiókjából eltávolítja az adott programot, amelyhez ezt követően Vásárló már nem fér hozzá. 

Konzultáció esetén elállásra kizárólag a Konzultáció kezdő időpontját megelőző 1 munkanappal megelőzően van lehetőség. Ezt követően Vásárló a Konzultációtól nem állhat el.

4.6. A megvásárolható Termékekre vonatkozó egyéb rendelkezések

A Weboldalon megjelenített Termék a Weboldalról online rendelhető meg.

A Termékre vonatkozóan megjelenített árak nettó vételárak és magyar forintban (HUF vagy Ft) értendők. A Termék nettó vételára mellett más díj vagy költség (például szállítási díj) nem kerül felszámításra. Amennyiben Vásárló a Terméket (E-book vagy más leírás) kinyomtatja, azt kizárólag saját felelősségére és saját költségére teheti meg. Szolgáltató kizárja a felelősségét minden, a Termék nettó vételára mellett Vásárló oldalán felmerülő bármilyen költség vagy díj, vagy kár keletkezése miatt.

Szolgáltató a Termékről a Weboldalán képe(ket) és/vagy részleteket, kivonatokat jelenít meg, továbbá közzéteszi a Termék nevét és tartalmának rövid leírását is.

Szolgáltató jogosult a Termék vételárát saját döntése alapján bármikor megváltoztatni: emelni vagy csökkenteni. A Termék vételárának negatív irányba történő változásáról (csökkentéséről) Szolgáltató minden esetben tájékoztatja a Weboldal Látogatóit. A tájékoztatás magában foglalhatja a Termék vételára csökkentésének mértékét, a vételárcsökkentés időtartamát, azonban Szolgáltató ezen tartalmak közzétételére nem köteles. A Termékek vételárának megváltozása a már leadott, illetve folyamatban lévő vásárlásokat nem érinti, azok esetében a vásárlás idején a Weboldalon megjelölt vételár az irányadó.

 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére mégis hibás ár kerül a Weboldalon feltüntetésre, vagy rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy irreális ár (a Termék vételáránál legalább 50%-kal alacsonyabb ár) jelenik meg, a Szolgáltató nem köteles a vásárlást az adott hibás áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében Vásárló jogosult a módosított – helyes – vételárat – nem elfogadni és a Vásárlástól elállni.

  1. Felelősség

A Szolgáltató a Weboldalon elérhető Termékeket elsősorban a Termékek adatlapján (a Weboldal valamely aloldalán) meghatározott célcsoport számára fejleszti. A Termékek tartalmai a Szolgáltató előzetes, nem reprezentatív felmérése alapján kerülnek kifejlesztésre.

A Szolgáltatót a Látogató vagy a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért kizárja felelősségét.

A Szolgáltatót továbbá nem terheli felelősség az abból adódó károkért, hogy a Vásárló által megvásárolt Termék harmadik személy számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

A Szolgáltató fenntartja magának azt a jogot, hogy ne szolgálja ki azokat a Vásárlókat, illetve Látogatókat, akik kettőnél több alkalommal nem tartják be jelen ÁSZF-ben vagy Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt rendelkezéseket.

A Szolgáltató nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

Szolgáltató Weboldalán elérhető Termékek nem minősülnek orvosi tanácsadásnak és nem helyettesítik azt, a Termékek gyógyhatással nem rendelkeznek.

  1. Jótállás, szavatosság
6.1. Jótállás

Tekintettel arra, hogy Szolgáltató Termékei nem tartoznak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet hatálya alá, így Szolgáltató a Termékek vonatkozásában jótállást nem vállal.

6.2. Termékszavatosság

Az E-book hibája esetén (például nem működő link, nem megnyitható E-book) Látogató, illetve Vásárló – választása szerint – termékszavatosághoz kapcsolódó igényét vagy kellékszavatossági jogait érvényesítheti. Szolgáltató felhívja Látogató, illetve Vásárló figyelmét, hogy az igényérvényesítés szempontjából nem minősül hibának, ha az E-book nem működik megfelelően Látogató, illetve Vásárló által használt elektronikai eszközön.

Látogató, illetve Vásárló tudomásul veszik, hogy termékszavatossági igényként kizárólag a hibás E-book kijavítását vagy kicserélését kérheti. Az E-book akkor hibás, ha az nem felel meg a Weboldalon szereplő leírásnak és tulajdonságoknak. Az E-book hibáját Látogatónak vagy Vásárlónak kell bizonyítania. Szolgáltató akkor mentesül a felelősségre vonás alól, ha bizonyítja, hogy az E-bookot nem üzleti tevékenysége körében készítette, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a Weboldalon elérhetővé tétel időpontjában nem volt felismerhető vagy az E-book hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Látogató, illetve Vásárló a termékszavatossági igényét az E-book Szolgáltató általi Weboldaláról történő letöltésétől, illetve megvásárlásától számított 1 éven belül érvényesítheti, azonban ezen határidő jogvesztő. Látogató, illetve Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. Szolgáltató kizárja felelősségét minden, a közlés késedelméből eredő kárért.

Látogató, illetve Vásárló tudomásul veszi, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

6.3. Kellékszavatosság

Amennyiben Szolgáltató hibásan teljesít, akkor Látogató vagy Vásárló a Ptk-ban foglaltak szerint kellékszavatossági igénnyel léphet fel és az alábbiak valamelyikét kérheti:

  • kijavítás vagy kicserélés, kivéve, ha ezek közül a Látogató vagy Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy Szolgáltató részére más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna;
  • ellenszolgáltatás (vételár) arányos leszállítása vagy a hiba Szolgáltató költségére történő kijavítása, vagy kijavíttatása;
  • elállás.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Látogató, illetve Vásárló jogosult az általa választott kellékszavatossági jogról egy másikra is áttérni, azonban az áttérés költségét Látogató, illetve Vásárló viseli, kivéve, ha az áttérés indokolt volt vagy annak indoka Szolgáltató miatt merült fel. 

Látogató vagy Felhasználó a kellékszavatossági igény érvényesítése érdekében köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül a jelen ÁSZF-ben meghatározott módokon közölni. Szolgáltató tájékoztatja Látogatót, illetve Vásárlót, hogy az Egyedi Szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl Látogató, illetve Vásárló a kellékszavatossági jogait önálló jogként már nem érvényesítheti.

Szolgáltató tájékoztatja Látogatót, illetve Vásárlót, hogy az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 6 hónapon belül a Látogató vagy Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban Látogató, illetve Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ezzel kapcsolatban amennyiben Szolgálta bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Látogatónak vagy Vásárlónak felróható okból keletkezett, Szolgáltató nem köteles a Látogató, illetve a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.

Szolgáltató tájékoztatja Látogatót, illetve Vásárlót, hogy nem fogyasztónak minősülő Látogatóval vagy Vásárlóval kötött Egyedi Szerződés esetén a Látogató vagy Vásárló a letöltés, illetve a vásárlás időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

  1. Titoktartás

Jelen ÁSZF alapján Látogató, illetve Vásárló vállalja, hogy az ÁSZF-fel kapcsolatban közvetlen vagy közvetett módon bármilyen formában tudomására jutott valamennyi információt titokban tartja figyelemmel az Ütv-ben foglaltakra.

A titoktartás ebben az esetben kiterjed minden, a Weboldallal kapcsolatos összes tevékenységre, nyújtott vagy nyújtandó szolgáltatásra, ezekkel kapcsolatos beszerzésekre, fejlesztésekre, információkra, eljárásokra, szellemi tulajdonnal kapcsolatosan bármilyen információra, a Weboldallal kapcsolatos bármilyen technikai, pénzügyi, gazdasági, műszaki, szervezési információra, árképzésre, fogyasztókkal kapcsolatos információra, emellett bármilyen könyveléssel, humán erőforrással, marketinggel, értékesítési adatokkal és statisztikákkal, személyzettel, tervekkel, stratégiákkal, üzleti rendszerekkel, üzleti titokkal, know-how-val kapcsolatban Látogató, illetve Vásárló tudomására jutott bármely információra. Látogató, illetve Vásárló titoktartási kötelezettsége korlátlan ideig fennáll.

Emellett Látogató, illetve Vásárló tudomásul veszi, hogy bizalmas információjának minősül minden olyan tény, adat, információ és minden egyéb, aminek titokban tartásához Szolgáltatónak méltányolható érdeke fűződik.

Látogató, illetve Vásárló nem jogosult másolatot, kivonatot, összefoglalást készíteni a Weboldallal, annak aloldalaival, ezekkel kapcsolatos információkról, dokumentumokról, ezeket nem hozhatja nyilvánosságra, nem teheti hozzáférhetővé, nem adhatja át és nem közölheti semmilyen formában sem harmadik személlyel, kivéve Látogató, illetve Vásárló munkavállalója vagy közreműködője. Látogató, illetve Vásárló a kapcsolatos bármilyen információt csak olyan, kifejezetten meghatározott személyzeti, alkalmazotti körnek, illetve a teljesítésben közreműködő harmadik személyeknek adhatja át és csak olyan mértékben, akiknek feladataik ellátásához ez feltétlenül szükséges.

Jelen ÁSZF-ben meghatározott titoktartási kötelezettség átfogó, teljes és univerzális, tehát kiterjed minden, a Látogatónak, illetve Vásárlónak a Weboldal használata során tudomására jutott információra, amelyek alapján Látogató, illetve Vásárló kizárólag Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye alapján anonim módon készíthet a tudomására jutott információval kapcsolatos témájú előadást, tanulmányt, tudományos munkát, szakirodalmi művet, internetes vagy papír alapú újságcikket.

Látogató, illetve Vásárló jelen ÁSZF és az Egyedi Szerződésben foglaltak alapján köteles Szolgáltatót haladéktalanul e-mailben értesíteni, amennyiben tudomást szerez bármilyen információ vagy adat jogosulatlan felhasználásáról, terjesztéséről, harmadik személlyel történő jogosulatlan közléséréről.

Látogató, illetve Vásárló a titoktartás tekintetében fokozott együttműködésre köteles Szolgáltatóval.

  1. Szerzői és iparjogvédelmi jogok

A Weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege, illetve technikai megoldásai szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak és Szolgáltató tulajdonát, illetve szerzői jogi és iparjogvédelmi jogosultságát képezik.

Szolgáltató minősül a szerzői jog jogosultjának a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást). A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. Látogató, illetve Vásárló az engedély megléte mellett akkor jogosult ilyen cselekmények megtételére, amennyiben érintetlenül hagyja a szerzői jogi, iparjogvédelmi és egyéb jogvédelemi nyilatkozatokat és a többszörözött anyagokon, dokumentumokon feltünteti megfelelően Szolgáltatót, amint a szellemi alkotások jogosultját.

A Weboldal használata, látogatása, illetve a Weboldalon elérhető Termékek megvásárlása, illetve jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Látogatónak, illetve Vásárlónak a Webodalon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az előzetes írásbeli engedélyünk nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Weboldal tartalma az Szjt.-ben meghatározott szabad felhasználás eseteitől eltérő módon, terjedelemben, mértékben nem használható fel egyáltalán. Látogató, illetve Vásárló köteles ezen rendelkezéseket tiszteletben tartani és az Szjt-ben meghatározott szabályokat betartani. A Weboldal bármely részének vagy egészének többszörözött változatai haszonszerzés céljából nem hasznosíthatók, módosíthatók, illetve más műben, kiadványban vagy internetes oldalon nem használhatók fel. Emellett a Weboldal és annak tartalma nem értelmezhető oly módon vagy formában, mintha az a Weboldalon megjelenített szerzői jogi vagy iparjogvédelmi oltalom alatt álló alkotások bármelyikének felhasználása tekintetében bárkinek felhasználási jogot vagy engedélyt biztosítani. Szolgáltató a Weboldalhoz kötődő bármilyen szerzői jogi sérelem esetén eljárást kezdeményez és az ennek révén keletkező kárát (ideértve különösen, de nem kizárólagosan a kárt, költséget, bírságot, büntetést) Látogatóval, illetve Vásárlóval szemben jogosult érvényesíteni.

  1. Adatvédelmi rendelkezések

A Szolgáltató a részére átadott vagy más módon a Szolgáltató tudomására hozott, vagy bármely egyéb módon a Szolgáltató tudomására jutott személyes adatokat az irányadó hatályos jogszabályokban foglalt rendelkezéseknek megfelelően, azokkal összhangban, bizalmasan az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeli, továbbá gondoskodik azok biztonságáról és megteszi mindazokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyeket az irányadó jogszabályok, így különösen a GDPR, valamint kiegészítetten az Infotv. számára előírnak. A Szolgáltató a személyes adatokat kizárólag az adatkezelés céljának elérése érdekében, és kizárólag csak a szükséges mértékben és ideig kezeli.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét minden, a Látogató, illetve Vásárló által végzett adatkezelés, adatfeldolgozás, adattovábbítás és egyéb adatkezelési művelet tekintetében.

Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes információkat a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza, amely mindenkor elérhető a Weboldalon.

  1. Panaszkezelésre vonatkozó rendelkezések
10.1. Szolgáltató nem biztosít ügyfélszolgálatot.
10.2. Szolgáltató kapcsolattartási adatai jelen ÁSZF preaumbulumában érhetők el.
10.3.   Panaszkezelés általános szabályai

Amennyiben a Látogató, illetve Vásárló az Fgytv.  rendelkezései szerint fogyasztónak minősül, a Weboldal által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztói kifogásokat Szolgáltató preambulumban megadott elérhetőségein terjeszthet elő írásban vagy elektronikusan.

Bármilyen panasz esetén Szolgáltató az Fgytv. rendelkezései alapján jár el.

Szolgáltató e-mail elérhetőségére vagy székhelyére megküldött panasz esetén az írásbeli panaszt a beérkezését követő harminc napon belül Szolgáltató megvizsgálja és érdemben megválaszolja, továbbá intézkedik arról, hogy a válasz eljusson Látogatóhoz, illetve a Vásárlóhoz. Ha a panasz elutasításra kerül, Szolgáltató az álláspontjáról az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában, indokolással együtt tájékoztatja Látogatót, illetve Vásárlót. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát Szolgáltató öt évig megőrzi.

10.4.  Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, úgy Látogató, illetve Vásárló jogosult alábbi jogérvényesítési lehetőségeket igénybe venni:

10.4.1.      Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben Látogató, illetve Vásárló a fogyasztói jogai megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag  holnapon érhetők el.

10.4.2.     Békéltető testület

A Weboldalon elérhető szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, valamint az Egyedi Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Látogató, illetve Vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

Békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a következő:

Név:

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím:

1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. V. emelet 2.

Levelezési cím:

1364 Budapest, Pf.: 81.

Telefonszám:

+36 1 792 7881

E-mailcím:

pmbekelteto@pmkik.hu

Online benyújtó felület:

www.panaszrendezes.hu

Elnöke

Dr. Nadrai Géza

Látogató, illetve Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye alapján másik békéltető testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Az illetékes békéltető testületek elérhetősége itt található: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2

Szolgáltató köteles a békéltető testületi eljárásokban részt venni és együttműködni Látogatóval, illetve Vásárlóval. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Amennyiben Látogató, illetve Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/online_vitarendezes_2  alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén fogyasztóként az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitákat Felhasználó elektronikusan is rendezheti a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont  elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

10.4.3.     Bírósági eljárás.

Látogató, illetve Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követeléseinek bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

10.4.4.    Fogyasztónak minősülő vállalkozásra vonatkozó speciális szabályok

Amennyiben az Fgytv. rendelkezései alapján fogyasztónak minősülő vállalkozásnak minősül Látogató, illetve Vásárló és bármilyen panasza vagy kifogása merül fel a Szolgáltató által a Weboldalon nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban, úgy a Látogató, illetve Vásárló a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli rendezése céljából eljárást kezdeményezhet a székhelye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez is fordulhat, valamint jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelés bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Látogató, illetve Vásárló ekkor jogosult a székhelye alapján másik békéltető testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében.

10.4.5.     Panaszkezeléssel kapcsolatos egyéb rendelkezések

Látogató és Vásárló a Weboldal tartalmával kapcsolatos jogviszony tekintetében nem tehet Szolgáltatónak panaszt.

  1. Vegyes rendelkezések

Jelen ÁSZF-et az annak hatályba lépését követően létrejött jogviszonyokra kell teljeskörűen alkalmazni.

Szolgáltató és Látogató, illetve Vásárló jelen ÁSZF vonatkozásában felmerülő összes értesítést írásban közlik egymással. Írásbelinek minősül a postai úton, az e-mailben és a személyes kézbesítő által megküldött kézbesítés, amelyet felek Szolgáltató Impresszumában és Látogató, illetve Vásárló által meghatározott számlázási adatokban meghatározott kapcsolattartó személy részére küldtek az alábbi rendelkezésekre figyelemmel:

a)    Postai úton történő kézbesítésre vonatkozó rendelkezések

Postai úton történő kézbesítés esetén a postai írásbeli értesítéseket közöltnek kell tekinteni, ha azt a címzettnek átvételi elismervénnyel bizonyíthatóan átadták, vagy a postára adást követő 5. napon, akkor is, ha a küldeményt a címzett székhelyére vagy a címzett által a számlában meghatározott címére igazoltan (ajánlott-tértivevényes levél formájában) feladták és a kézbesítés a címzettnek az érdekkörében felmerült okból („nem kereste”, „elköltözött”, „ismeretlen” jelzés miatt) nem volt kézbesíthető, továbbá a kézbesítés megkísérlésének napján kézbesítettnek kell tekinteni, ha a címzett az átvételt megtagadta.

b)    Elektronikus úton történő kézbesítés

Jelen ÁSZF alapján az e-mail útján megküldött nyilatkozatok a küldést követő harmadik munkanapon kézbesítettnek tekintendők olvasási visszaigazolás hiányában, amennyiben nem merült fel az elektronikus kézbesítést meghiúsító akadály. Amennyiben olvasási visszaigazolás megküldésére kerül sor, akkor az e-mail útján küldött nyilatkozatok az olvasási visszaigazolás kézhezvételének napján tekinthetők kézbesítettnek.

c)    Személyesen, illetve futárral történő kézbesítés

Személyesen, illetve futárral történő kézbesítés esetén kizárólag előzetes egyeztetést követően a jelen ÁSZF-ben meghatározott kapcsolattartó személy részére átvételi elismervény vagy elektronikus eszköz segítségével történő átadás esetén elektronikus eszközön történő aláírás ellenében adhatóak át a megküldött iratok, dokumentumok. Amennyiben a kapcsolattartó személy nem érhető el, akkor az átadás érdekében ismételt egyeztetés szükséges. A második sikertelen átadási kísérletet követően a küldött dokumentum vagy irat kézbesítettnek tekinthető.

Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

Jelen ÁSZF-ben foglaltak alapján Szolgáltató és Látogató, illetve Vásárló között fennálló jogvita esetén először békés, tárgyalásos úton kísérlik meg a jogvita rendezését. Ennek sikertelensége esetén kerülhet sor peres eljárás lefolytatására, amelyre vonatkozóan a magyar jog az irányadó, a magyar bíróságok rendelkeznek joghatósággal és az általános, a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései alkalmazandók.

Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, úgy ez a rendelkezés a ÁSZF többi rendelkezését nem érinti.

Jelen ÁSZF felülír minden, az ÁSZF elfogadását megelőzően Szolgáltató és Látogató, illetve Vásárló között azonos tárgyban egymással folytatott valamennyi tárgyalást, levelezést, megállapodást.

Budapest, 2022.12.22.